ÄLSKLING<3

Körde ut till Einar förut,, gick superduper det mockade och fixade iordning allt.. annelie? eller om hon heter annika var där och vi surrade lite, skulle vara ett stallmöte i veckan och dom ville att jag skulle komma, så ska försöka klämma in det.
Sen körde jag hem till pappa, jag fick köra in i garaget!! klarade det på andra försöket, hä-hä : )
Sen tog vi firma bilen och pappa skjussade mig till kaggson, tog en skitmysig barbacka tur till ridskolan, travade och sen vart det även en lång galopp, åh underbaraste känslan som finns, lät han sträcka ut sig ordentligt, tror både jag och kaggson njöt :) inte så ofta man får känna på hans underbara galopp så man ta vara på det när man väl får ;-)
Sköljde av hans ben ordentligt sedan iaf, är så satans lerigt ute sen hede jag på liniment för säkerthetens skull.

Nu är jag hemma och kollar på ugly betty, väntar på att mamma ska komma hem, har ingen aning när vi ska till ante så ?:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0