ÄNTLIGEN ÄR DENNA DAG SLUT

Kom till skolan runt halv nio, drog ut typ direkt och rökte en cigg med sarha.
nationella började 9, fick åtta olika grejer och välja emellan, valde och skriva en artikel om syskon relationer, fick väll till det någorlunda bra, ett G har jag ju det är ju helt säkert.
Var klar 10, då drog jag till körskolan fixade fas C, så jävla skönt försökte mig på fas F oxå men har inte läst mycket alls om bilen o släpvag o däck o blabla och de är de hela fasen handlar om så fick 48p, så ska plugga lite på det sen ner och se till och gå godkändt på det så man kan boka teoriprov.

Drog på stan sedan en sväng, sen påväg till skolan ringer anna, så är med henne ett tag ser på deras film de ska klippa o massa, haha ja ganska roligt.
Klockan 2 hade vi genomgång av muntliga i svenska vi ska ha på fredag, men ja vet inte ja vart bara mer förvirrad känns det som.
Drog till tandläkaren sen, satte fast tandställningen sen vidare till sak och tränade, surrade med björn som alltid..
han hade träffat den s.k idiote och hade stor lust och köra över han ;-) inte varit helt fel om han hade gjort det, mohah.
Sprang iaf 20 min, tränade mage och ben.
Efter det for vi hem till berit och åt middag.. potatis och torsk,asgoott jag älskar fisk!! men äter det alldeles för lite då varken mamma kan laga det eller jag, men det var otroligt gott :)

vart så hiimla trött efter maten, tror min kropp inte orkar så mkt mer längre faktikst -,-
menmen var så tvunge o åka till stallet, mockade o så se red jag ut med kaggson i mörkret, han är då inte mörkrädd, min lilla älskling :) fan va jag älskar han allstå han är bästbästbäst.
Spånade o gjorde fint åt han med.

Halv io var jag hemma, såg halva bonde söker fru och nu kollar jag på desperate housevifes,
och ska äve hinna duscha.
blää vill bara ha helg och ta det lugnt.......
föresten så vart min körlektion avbokad, för linda är sjuk.. blir på tisdag istället.
näe blir mer inlägg imorgon todilo




berit har stickat mig ett par sockar, skitmysiga kommer användas typ varje dag så frysen som jag är =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0