BILDER

Ja ja har faktiskt pluggat!!! men va mer än vad jag trodde, och svårt, hur satan ska jag lära mig allt detta tills tisdag?
har tagi en paus och får helt enkelt dela upp det, lära mig hälften ikväll puh..
Har plattat halva håret.. det vill säga under håret, den lättare delen som inte är så lockigt, det lockigaste är det uppklippta och luggen..
Men har iaf tagit en bild, en ganska dålig menmen :)



tog även en bild om vilka kläder som gällde ikväll.. men ah halva jag försvann pga blixten
men är iaf linne, sov shorts och tjockis sockar =D
... men näe nu måste jag plugga igen, blääähhhh skönt iaf att det är sista provet vi har. eller ja denna termin iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0