BLÄÄ

For till anna förut där var idanb, jennie, pernilla, stina och ante, det bjöds på potatisgratäng, rostbiff och bea sås, så himla gott tack för maten anna :D
Efter det så började hälften av dom dricka typ, körde lite ölspel, spelade kort, körde nå poker aktigt (som jag vann!!) första gången så antar det var nybörjartur ;-)

Gick hem vid 23.15, så skönt med en promenad på kvällskvisten, väl hemma läste jag lite grejer som fick mig deprimerad, varför  vet ja inte.. eller varför  vet ja mig men vettefan varför jag bryr mig fortfarande, borde inte bry mig men kan inte sluta..
blää känns som man är nere på botten igen jag som hade klättrat så högt upp bara föll rakt ner igen, suck..
vill bara flytta härifrån nununununu, varför kan jag inte bara ha pengarna?
men skulle inte kunna läömna mina älskade hästar endå..utan dom hade jag nog inte funnits idag fakitskt, enda stället jag mår bra och vara glad är just i stallet med dom, de är de bäästa som finns i hela världens punkt slut.
näe en sak har jag och säga.. tiden läker INGA sur.


nu ska jag göra siups o massa sen sova, men har skiit ont i magen =( fan oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0