FÅR MAN VERKLIGEN GÖRA SÅ?:s

När jag gick från skolan gick jag förbi en utländsk butik.. och utifrån kom en man och han bärde på ett flott djur (vet inte om det var ett får eller vad det var) var ganska svårt och se eftersom det var flått..
men man såg benen och huvudet, det var så satans äckligt!!!!!!!Höll på o svimma..
sen hade han en pizza bil, så gick han och la det i bageluckan där det låg ännu mer djur :S
det kan väll fan inte vara lagligt? vart ska han med det liksom? Stackar djur allstå.. huga.
det gör verkligen ont i hjärtat när man ser sånt där.


Menmen.. har varit hemma ett tag nu, har städast och lite sånt, skulle äta ost men är omöjligt, har så ont i tänderna så det är sjukt.
tänkte byta om nu och sen fara till gymmet och träna loss med pappsen
skriver mer senare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Carro

jag beställde mina bilder från ifolor.se eller om det var och det kostade inte så jättemycket =) lite olika beroende på hur stor du vill att bilderna ska vara :D

2009-11-19 @ 18:18:12
URL: http://mattssonc.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Fyfan... :(

2009-11-19 @ 19:52:05
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0