FIFAAN-,-

Jag och sarha jobbade på stenhårt förut, jag gjorde musikbakgrunden till radio jinglet och sarha klippte filmen, vi fick vg på båda grejerna av magnus, så nu äre inte mycket kvar som ska göras :D så saaatans skönt!!!
Drog hem och frös som satan stå ställde mig vid.. ah mamma har köpt en fejk öppen spis men den ger värme som satan, ställde mig iaf där i typ en kvart, aah det var sköönt.
Drog till stallet sen, red i ca 40min skritt och travövergånger, gick bra.. blir bara bättre o bättre, jag var dock inte på bra humör så gick in och masserade och streschade lillgubben, han hade även 38,3 i temp så hoppas han inte får nå högre, då äre inge bra alls =(

Mammi hämtade mig sen,  jag drog in och bytte om, drog ut och sprang, gick superduper fått flås nu så är ju roligt och springa, in sen åt en macka och lite gryta Micke har stått och lagat höstgrytan i typ 3 timmar, men som sagt skulle jag äta mackor idag, men smakade lite av grytan, gaah den är så god.
men nu ligger jag här i sängen, är så satans mätt så jag spricker snart blääh.

nu ska jag mata mina fiskar sen plugga lite teori och sen äre ju desperate housevifes, imorgon har jag myycket och göra..

idrott - squash
tandläkaren - få tandställningen
ta vaccinationsprutan
stallet
ut o springa, känns som imorgon kommer bli en ännu längre dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0