FILM


blir film nu, får se hur länge jag orkar se... :)
måste ju klaga på nått oxå, det är ett måste varje dag ;-)
har fått sår i innerkinderna av metallgrejerna =( aj aj.. plus att jag har tappat en snodd i överkäken
så måte till tandis igen och få en ny innan tisdag så inte tänderna åker ihop..
Sen har jag en aning ont i armen.. eller ont och ont.. känns som träningsvärk, och jag älskar känslan av träningsverk, fårse om jag kan sova på armen :o

imorgon ska jag träna iaf! satan vad jag ska träna, sen säger pappa "vi kan ju äta donken efter" in my ass säger jag, tror han att jag ska stå o träna och bygga muskler och få bort kalorier sen äta igen dom sen?
nääe pappa imorgon äter vi något nyttigt isf, kan avstå min älskade mack middag och äta nån riktigt mat med dig isf, men inte donken!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Aha okej.

2009-11-12 @ 01:19:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0