FÖRSTA ADVENT



sov till 12.15 idag, herrejösses var bara flyga ur sängen, äta en macka och fara till stallet..
Körde dit föresten, gick bra var gaanska halt.
Red kaggson  barbacka till ridskolan, gick bra förutom på vägen hem då vi red förbi ett garage och precis då ska dom starta traktorn, STRÅÅLANDE så vart ett hopp, några galoppsprång sen iväng i världens travar trav..
jag satt där skumpandes och höll mig kvar haha, men ja han stannade.. till slut :)

Skulle gå till grafströms sedan men fick skjuss från en av stallet dit, red blixten en tur runt ubergsstugan, trodde han skulle vara trött då jag körde slut på han igår men ickeee, trav trav trav heela tiden ,vart ursinnig på han och han lyssnar inte heller helt mun döv.
Väl tillbaka tog jag in grabbarna och gav alla mat och smörjde in blixtens sadel.
Körde hem sen med, då for jag och mamma till birsta och handlade julklappar till Leia och Elis.
Sen köpte vi även lite grejer till köket.

For till ica maxi sedan och köpte.. eh cigg, bröd och munkar.
For hem och jag slog in julklappar :D roooligt. Nu har jag precis sett gossip girl och ätit en macka, var inge hungrig men var så illa tvingad annars ringer mamma till pappa o då blire ett jävla liv.
men nu ska jag ut och springa sen duscha.
Ska se klart filmen jag började se igår med, den var faktiskt braaaaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0