FREDAAAAAAG

Sov ljuvligt i min nybäddade säng inatt kan jag lova, när jag vaknade hade jag fått ett sms av en gammal kompis.. eller ah vi umgås inte alls längre pga massa strul från hans sida...

Drog in till skolan och sitter nu och har engelska, vi är tre st här ;-) wehooyy engelska läraren höll på o dö..
haha är det jämt såhär mycket frånvaro? jappp typp!
Men har iaf skrivit 2 av mina slut..
Allstå förra lektionen fick vi skriva 3 början på histoerier, en love story en criminal och en om money..
Och idag skriver vi slutena och dom måste ha en the summery, the unexepted ending eller the open ending...

Och jag har the unexpected ending på pengar historian :p så sitter och funderar nå slut där, lite knepigt sådär.
På lunchen tänkte jag dra på gina och pröva ett par jeans, se om dom passar!!!!! annars dör jag vill ha ett par jeans men ingen passar ju...

Klockan 14.00 ska jag vara hos tandis och sätta dig gummisnoddarna igen, sen ska jag dra och träna :)
tänkte springa hem sen men kom ju på att jag har ju datarn och allt med mig... ingen som vill skjsusa hem min väska sen eller?:) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0