FREDAG

Så himla skönt med sånna här  fredagar, när man får sluta tidigare och man hinner med så hiima mycket mer.
Såg iaf wallander filmen, det var iaf den bästa wallander filmen i hela serien tycker jag iaf så där har ni ett filmtips ;-)
sen har jag även hjälpt mamma och städat, hon har dammsugit och jag har skurat.
Sen har jag torkat alla mina hyllor och sen har mamma gjort rent mitt badrum, det var gaaanska nasty
blir ju så med foundation och hår överallt o ja ni vet men nu är det fräsch igen.
Funderar starkt på att plocka ihop alla kläder på golvet med och slänga de som ska i tvätten dit, men njaa det får nog väntas ett tag till haha.

Nu ska jag och mamma ut till birsta, ska ut på barnens hus och köpa julklapp till liam och leia.
Sen ska jag och mamma köpa hårfärg (ska färga mitt mörkare, som det var först)
efter det blir det gymmet och en springtur, hur gret låter inte det? ;-)
har även dragit ner till filmer tills ikväll som ska tittas på, men ha en bra fortsatt fredag folk.


Kommentarer
Postat av: IsaacÅström

Det stavas Great, börja med pulver för att göra fettet till muskler då du som tränar så mycket ? : D

2009-11-20 @ 16:25:11
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: natts

Nääe dom flesta sånna där pulver gör såklart att man får muskler men även så man går upp i vikt, sen tycker jag dom smakar skit

2009-11-20 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0