FY-FAN VAD KALLT!!!!

Vaknade först 9 imorse, jag ba oH NOOOOO.. men somnade tack gode gud om tills 12,
då var det bara upp och byta om och fara ut till einert. Red en lång tur mot hartungviken i ca 1½ timme, det var sviinakallt fyfan vad jag frös >,< sen regnade det ju oxå så var dyngsur plus ingen känsel i hela kroppen när jag kom tillbaka till stallet =(
sen var ja tvungen och skritta hela vägen för einar har inge broddar än så han det är ju som och rida på bambi på hal is... =( it sucks.

Kom hem vid halv 4, då gjorde jag mat.. (ja jag åt mat idag, tillät mig själv de för har inte ätit något på heldagen)
Nu har jag sett precis sett klart på orignal.. ganska kass film, typ 2 roliga repkliker på hela filmen...
Ligger under täcket och fryser fortfarande =( gruvar mig att snart måste jag upp och ta mig en springtur ner till sak och gymma lite, jag kommer döö av kyla!!!!


Kommentarer
Postat av: ida.

hej nathalie, jag tänkte fråga dig om du inte skulle vilja berätta mer om det här om din vikt, jag har nämligen samma matvanor som du, försöker få mig själv att sluta äta för att jag inte är nöjd med mig själv och så.

jag avskyr verkligen vad jag ser när jag kollar på mig själv i spegeln. jag har läst din blogg ett tag nu, hur började allt det här för dig och varför? hur lång tid tog det innan du började gå ner och så? skulle du inte vilja berätta mer om det, vore ganska intressant att höra eftersom jag är lika dan själv.

2009-11-15 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0