GODMORGON

Ligger här i sänge färdigfixad och påklädd, sov lite längre idag, tyckte jag förtjänade det men ska ta bussen till skolan om 20 minuter och då ska jag skriva mitt muntliga tal som måste vara inne idag.
Har föresten så jäääääääääkla ont i högra sidan av munnen, vet inte om det är tandställnigen som gör ont eller va det är, men tugga de är bara säga hejdå till, det går bara inte gör fruktansvärt ont, och kan ínte äns ta på kinden lätt utan att det ömmar =( åh jobbigt värre tycker jag.

Ja dagens planer då?
skolan, sen stan och köpa ett par nya mjuksar i xs (ni vet dom på bik bok) as mysiga är dom.
hem till carro (kanske) och se på lite filmer på einert där dom hoppar oså, eftersom ja ska börja hoppa med han och carro sköta dressyren.
Träna med pappa, tacos hos berit.
Hem och springa sen träna för fullt till mutliga imorgon, se till så jag få ett tal som varar i ca fem minute osådära, skriva ner det på en lapp så ja inte glömmer allt.



Hade helt glömt bort dom här bildera, men jessica kommenterade den så kom jag ihåg dom igen.
åh ibland saknar jag verkligen mitt blonda hår >,<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0