HÄRLIGT

Har precis ätit en middag, usch fy o blä va mätt jag vart.. sådär illamående mätt...var iaf spagetti och mammas köttfärssås, så det var gott, men nu blire inge mer middagar på ett par dagar!!!

Var iaf på barnens hus o köpte åt liam, sen på hm och köpte till elis eh fick även en bh av mamma..
Köpte hårfärg och en piercing till örat
har även hittat världens finaste klänning på h&m som jagvill ha, har lagt undan den så får se om jag köper den imorgon.
var på bolaget med och köpte cider och glögg

Sen åkte jag till gymmet, va inte alls pepp för va så jääkla trött, men när man väl kom till gymmet träffar man björnis som alltid, kramade han och stog och surrade sen tränade jag i ca 40 minuter sen sprang jag hem.
Träffade ardi, rami och hennes pappa vid ok, dom hade följt med ardi en bit på vägen för dom är så orolig att nå ska hända henne, ;-) mja söt dom där mina blattar :D hihi
åh ja.. hennes pappa är sååå skönt, bryter sådär på serbiska och fattar inte ritkgit när ja pratar för jag pratar så fort :D
Men lovade att komma till dom snart om dom bjöd mig på te ;-)


Ligger helt död i sängen nu, blir nog en promenad senare ikväll med.
Men nu ska jag dela en cider med mamma och röka en cigg, hörs väll senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0