HEMMA

På svenskan efter lunchen så fick vi sitta och lyssna på samma grej vi lyssnade på förra gången, men väran vägrade ju lyssna på mig!!! skitirreterande.
sen fick vi diskutera i grupp o blabla, svin tråkigt och jag var dö trött.

Men nu är jag äntligen hemma är stelfrusen och vill inte åka och rida i detta väder =(
tänk om det kunde låta såhär i stället "mengud va varmt det är, ska snart åka och rida, blir nog shorts och linne.. undra vart vi ska rida idag? tror nog jag ska bada lite med knoppen, guud va skönt"
men näe...istället ska jag frysa ihjäl, huva.

Läkaren hade även ringt till mamma idag, mina blodsvar(?) var dåliga, men inge konstigt med de då det är pga min viktminskning.. sen skulle jag få gå dit och ta nya körtel prover..sen kom ju mamma på att både farmor och pappa har ju haft gift struma så lär ju ha ärvt det efter dom, kuul..
Sen hade hon skickat remiss till sjukhuset, till den psykotiska avdelningen eller nå:s men kommer inte få gå med barn utan med vuxna.. gud va roligt, ser jag veeerkligen fram emot.. NOT
sen till nästa..HAR JAG TID MED DETTA? NEJ NEJNEJNEJNEJ hoppas det är under skol tid annars kommer jag vägra.
aja dags och byta om och ge sig ut i regnvädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0