HISTORIA

Igår somnade jag hårt och snabbt, var utvilad imorse vilket var otrooligt skönt.
Fick skjuss av pappa till skolan, mötte upp anna utanför och rökte en cigg med henne (kryckmongot...)
Nu har jag historia fram till lunch och är äntligeen klar, läst igenom 3 böcker och har fått ihop tre sidor nu iaf, så är nöjd.
Ska väl gå på stan på lunchen, funderar på att köpa knästrumopor, men vet inte vilken färg jag vill ha..haha i-landsproblem nr 1?
Efter lunch har vi engelska.
Och idag ska jag åka och rida Einar för första gången (ja själv allstå..) men ska nog gå bra,
efter stallet ska jag och mamma åka på ica maxi och sen tänkte jag gå en långprommis med sakko med, så blir en lika lång idag som igår.
Ne nu ska jag spela farmville eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0