HOME AGAIN

Mamma och jag tog bilen till ante, lat eller vadå? då det tar typ fem min högst att gå dit, men vi skyller på det dåliga vädret..
Väl där va det full fart som vanligt, bjöds på cola och kakor.
Myste mest på med mysis och klippte klorna på henne med,
lekte med liam sen skulle jag sätta mig i hans ruschbana så säger jag såhär
- hmm ska jag se om jag kommer in här så jag inte är för tjock..
(liam kollar på mig..)
vadå tycker du jag är tjock liam?
jaaaaaa!
MEN VA?
hehe.. näääe.

ångest... haha. Nemen sen drog jag ut och sprang, ligger här nu helt svettig så nu ska jag rulla mig inåt duschen kan jag lova, har tagit massvis med bilder men lägger in dom senare duschen är mer frestande faktsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0