JAHAJA?!

Haha guud allstå, vilken natt... jag ligger jämt på sidan med armen under kudden, och såklart (vet inte varför) så skulle jag ligga på den sidan där jag hade tagit sprutan, grejen är den att det gjorde inte ont att ligga på den men att förflytta den uppåt, känns som 100årets träningsvärk.
Plus att jag vet inte vad jag har gjort i natt, mina innerkinder är förstörda och feta såren.

aja jag har svenska nu, totallt värdelöst och såklart när vi har svenska får vi huur mycket och göra, har ju fått ett häfte eftersom vi har nationella nästa vecka, så har läst igenom de och lyssnat igenom de o blabla
nu efter rasten ska vi få skriva en "test uppsats"som ska vara inne innan lunch -,-
ruuuligt..

efter skolan ska jag träna iaf, är grymt peppad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0