KLAR FÖR DAGEN

For som sagt till stallet förut, hästarna stog inne för dom hade vaccineras, red ut på blixten och tog träningsbanan, blixten var peppad som alltid. Jag och helene pratade om spöken, haha sådär halv läskigt då det var kolsvart när vi red, man såg verkligen ingenting :|
Efter det bar det ut mot einar, carro låg i magsjuka så for ut till einar och mockade, spånade och fixade maten sen hem och bytte om och drog ut och sprang i regnet, mah älskar verkligen detta väder!!

Va klar runt åtta, då vart de macka och oboy, sen har jag legat i sängen och kollat på ullared och nu är det dehär på fyran mamma till en mördare ganska hemskt faktiskt, usch..
Klockan tio är det ju paradise hotel som man oxå ska se på.

Har mejlat iväg min önskelista till jul till pappa.. eller ja till berit men hon skriver sen upp den till pappa för pappa kan inte med datorer för fem öre.
Har målat naglarna med och nu ska jag plugga lite svenska till nationella, till historia provet nästa vecka och fas C tills på onsag, gaah kill me -,-


Min önskelista.. (tråkigaste hittils)
(massa kläder från H&Ms katalog som jag  redan vet att mamma skickat efter)
presentkort på gina eller bik bok
smycken, men endast armband eller ringar
ny vinterrid jacka (då min nuvarande är i large)
utomlandsresta.. (lär inte hända)
läder ridstövlar
hårprodukter
piercing smycken
tatuering

ah skit tråkig lista.. finns ju fan inget och önska sig =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0