KVÄLLEN

For med pappa förut. hämtade ut min telefon, får se hur länge den håller denna gång
chansar på.. en dag högst.
Sen for vi på affären köpte cola, ramlösa, hundmat och jag fick en sån där pingvin stång
öppnade den, satte tänderna i den sen ba "faan kan ju inte tugga" så va bara o stoppa in den i förpackningen
igen och får sparas till bättre tider.
Maten var jääätttegod iaf, tog sin lilla tid och få i det men vart värt det, älskar skinksås!
Sen skjussade berit hem mig, tog mig en rök sen gick jag en prommis med sakko slasket.

När jag kom hem så duschade jag, såå skönt.. Ligger under täcket nu och ser klart johan falk filmen
båda jag har sett nu har varit superbra=) men har 2 kvar och se med.
näe blir tidigt i säng ikväll, är supertrött

Är ju sverige-tjeckien nu oxå=) HEJJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0