LERIGT VÄRRE

Drog tidigare från historian, satte mig i bilen och vad började det inte då och göra? JO REEGNA men sällan säger jag, igår när jag inte red ja då vare såklart inge regn men idag precis som alltid när ja ska rida så spöregnar det-,-
bläääääää det spöregnade verkligen, men tog en tug tur till ridskolan, var kolsvart man såg verkligen ingenting.. satt o tänkte fan va läskigt om man skulle bli jagad där och inte se ett skitt o bara höra massa prassel i granarna? buuh tur ja hade kaggson med mig! haha
Sen var även linnsyyygirl i stallet, surrade som fan som vanligt ska kanske på bio med henne och sara på fredag sen ska hon med mig ut till einar på lördag sen ska vi på birsta och sen till våra pollar och rida:)
linn vill även att ja ska börja rida i nå travstall eller något.. eftersom hon gör det och får betalt.. hur bra är inte det? hon kände massa folk så hon skulle kolla runt

for och handlade med mamma sen tejp och en milko bärry blåbär, var så jäkla törstig och dom är så goda så vart en sån.
For ut till einar sen och då började det verkligen spöregna, herregud!!! Annelie var i stallet och vi skulle rida men vi sket i det, det blåste som satan och regnade vilket inte är en bra kombination.
mockade o spånade osådära.
sen skulle jag ta in hästarna, va ska jag säga? dom var dyngsura och hungriga..
så tog in taiga vilket gick super dom andra tre stog snällt brevid. Sen när ja skulle ta in Miio så tog ja ut henne och skulle stänga grinden ja va gör inte einar då? jo hoppar över och fastnar typ i trådarna men kommer ur sen rusar han mot stallet och svante efter..
Som tur va sprang dom bara in i stallet, gaah galningar!!
hängde upp täcken och gav dom kvällsmaten sen fick jag åka med annelie och hennes mamma hem :)

väl hemma så slog jag in ännu mer julklappar, kuuuul hihi
och har sett på bonde söker fru och nu greys..
men paradise går oxå men det missar jag nu =( buhu
sitter och pratar med anna oxå om pebbles, red ju henne förut =) superfin häst
blir smått sugen på att börja rida henne igen, men fårse :)

näe vilket lågnt inöägg de vart... ska ringa linn nu iaf hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0