LÖRDAGEN

ojoj har inte haft tid och skriva på hela dagen...

Men vid elva for jag till stallet, tog ut HUNGRIGA!!!!!!! hästar haha mallis var utsvulten som vanligt,
tog mig en tur på blixten med :) 2 varv på träningsbanan, gick super första varvet aspigg som vanligt, kan inte skritta överhuvudtaget, galopperade och de var ju såklart jobbigt, andra varvet så ville han helst nog bara säcka ihop men han kämpade in i den sista backen, huva lillgubben tror noghan har kvar vinnarinstinkten ;)
Sen gick jag in till farmorn, fick saft och en dumle klubba, sen skulle såklart min tandställning lossna IGEN ÅÅHHH så måste dit till veckan igen o sätta fast den...

Gick till kagsgon, mockade och gjorde fint, tog en mysig barbacka tur runt kvarsätt, gick bra som alltid.
Sedan for jag till einert, trimmade lite i paddocken i 45minuter, vart mest srkritt då underlaget är skit där.
Men gick skitbra, han är så jävla snygg den hästen och superlätt och rida :)
dock har han fätt tillbaka febern =( men har inge feber ellerså..
Foe hem sen och åt spagetti o köttfärssås, sen såg jag på tomten är far till alla barnen tills carro skrev och sa åt mig o komma dit ;-)
så drog dit och drack baileys och såg på massa dressyr/hopp filmer med einar..
och ja ja ska ju börja hoppa.. ja vi får se hur det går :p han är ganska vrång och stannar rätt ofta
men han är så sööt på filmerna haha
det är verkligen såhär
dom kommer springades.. han stannar..carro smackar på o försöker få han gå framåt.. einert är typ ne ja sså ne ja vågar inte sen ba OKEj ja hooopppaaar då osså världens jämnfota hopp.HUGA.
Sen sa carro att ja ska börja träna inför tränare 1 dag i veckan och sedan börja hopptävla till våren, I'm GONNA DIIIIE. fan va scary kommer fega ur.
oxå hennes katt var ju den kyliaste ever, junior.. en katt på 8,5kg :D haha så jäkla söt och låg på rygg och skulle bli kliad på magen och kurrade som satan.

Sen bjöd sandra på godis och ville att jag skulle sova där ;> haha sött.. men ska nog vara barnvakt åt henne nångång på jullovet, eller när carro jobbar eller så :)
drog hem vid elva, sprang min runda och nu är jag hemma.. är skiittrött,
ska väll slå på en film och sen sova:) stallet imorgon igen.
tänkte ta med kameran imrgon med och ta lite hästbilder :):)

sen måste jag tillägga en sak, vad i helskotta har kissie gjort med sina läppar??????? det ser rent sagt ut förjävligt ut, herrejösses, fast de såg förjävligt ut innan med men nu äre ju.. ja herregud,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0