LÖRDAGEN

Nu ligger man äntligen i sängen och myser, alltid lika skönt!!
Var ute på alnön vid 12, hade stallmöte gick igenom vetilationen på vintern hur vi ska göra och ja massa.
Sen sa vi även att jag skulle ha insläpp när jag kunde.
Efter det så hade mamma varit på ica maxi o hon skulle köpa ben & jerrys stravberry cheesecake åt mig men näe då hade hon köpt cheescake brownie, vilket smakade bajs (jag hatar vanilj och det smakade typ bara vanilj!!!)
sadface..
men vi åkte hem en snabbis, rökte osv sen for vi ut på birsta, fick skitmycket fina saker :D:D
en myströja, örhängen, ett par klackeskor till sommaren och ett par stövlar med spännen på, min nya kärlek kan jag lova, lägger in bilder senare :):)
sen for vi på ica maxi och köpte ny glass ;-) haha men tog den andra chokladglassen new york fudge, ungefär lika med den med brownies i förutom att i denna var det choklad bitar och nötter osv..
Köpte även silikondroppar till håret för 75kr, billigt tyckte vi, för förra gången mamma köpte till mig köpte hon björn axens för typ 300kr.
så tack mammie för allt idag <3

Sen skjussade mamma mig till  gymmet, tränade magen och rodde, surrade på med björnis och ja det vanliga, tog mig en promenad hem sedan, men mina ben var såå döda dom ville verkligen inte följa med mig hem allstå.. =(

Väl hemma runt sex tiden tog jag en macka och oboy.

Nu sitter jag här och har färgen i mitt hår, ska skölja ur det om 20minuter sen kollar jag på top model och drcker en bacardi breezer watermelon, så goottt :)
och ja den andra glassen som smakade bajs kom till godo en då, micke sitter och äter upp den just nu.. tur att nån tyckte om den iaf!! den kostar ju endå 50kr liksom

har ätit lite glass oxå och är så jävla mätt så vill spy, näe blir en promenad sen och hårdträning imorgon!!!

men lägger in bilder på allt jag fått sedan iaf :)))



och kan lova att chokladbitarna är så där stora med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0