LORDIS PONKEN<3<3

Hade redovisning på eftermiddagen, om företaget då, gick braa tycker jag dom verkade nöjda..Va några klagomål..
Sen funkade inte reklamfilmen när vi skulle visa den på hemsidan, så det måste fixas innan öppet hus på onsdag, sen så lät sarha för sexistisk i vår radio reklam! hahah så det skulle ändras..
ni skulle ha sett lärarna när dom lyssnade på dom, deras flin va typ uppe vid öronen och jag kunde inte hålla mig heller =D haha
fick skumtomtar efteråt muums!
Åkte bussen hem och träffade ramos babi ;-) han tutade och grejjer när han hade släppt av mig, kanske dags o hälsa på dom snart med?

For till stallet sen iaf, tog in alla hästar, sköljde av benen på dom, gav dom mat och bytte ut ute täckena till inne täckena, mockade, sopade ryktade blixten och mallis sen tog jag mig en ridtur på lordis.
Har inte ridit han så mycket.. eller det kanske händer 2 gånger per år då jag rider mest helenes hästar vilka är blixten och mallis, så jag passar på när ja ha rchansen o rida lord ;-)
o herreguud vilken mysig tur!! tog träningsbanan.
Han vart super pigg och började trava, och han har världens luftigaste trav så höll på flyga ur sadeln haha så sött!
sen fattade han galopp, men ingen rus galopp utan lugn och fin galopp.. var så hiimla härligt :):):) han har superhärlig galopp, där drömde man bort sig ett tag, såndär häst vill ja oxå ha!!!

Väl tillbaka kom farmorn ut, sa att jag skulle komma in någondag och hålla henne sällskap då hon är ensam på gården nu, hon är så söt :) och bjuder jämt på kakor oså, som ja.. alla farmödrar gör.
Städade undan i stallet och rengjorde allas skydd, så vart skitfint i stallet.
Sen kom mami och hämtade mig, har ätit en macka precis till middag mumsss :)

ska kolla på idol snart och äta ben & jerrys, har kvar typ hela burken sen förra helgen.
tänkte dra ut och springa oså med senare :) men skriver mer sen.



bjussar på en söt bild på lordis oxå;) är han bara inte föör charmig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0