MÅNDAGEN

Gck inte på skolan idag av många orsaker, skönt och slipppaaa :)
vid 2 for jag till stallet, eller ja jag körde.. gick bra förutom att jag startade inte en gång utan 2 gånger på 3an?
vart lte hopp och njurskador enligt pappa menmen vem råkar inte starta på trean ibland?:o

Jag red mallis och helene tog blixen..
Sen satt jag o berättade om hur galna hästarna va igår, o va händer inte då? jo mallis blr livrädd för en bil och hoppar rätt upp i luften -,-
men förutom de gick det braa, sen kom mamma for ut tll einar och mockade och fixade, han fick stå idag för han gick hela förra veckan.
tog även på mig att ha hästarna ihelgen, insläpp oså för dom töntarna ska ner på stockholm horseshow=( ja vill oxå ner!!
men då ska jag ta chansen att rida lordis han är såå mysig och.. specell.. haha den hästen har verkligen en speciell personlighe och charm, en häst som måste upplevas ;) haha
Sen hem o bytte om och drog ut och sprang, väl hemma igen åt ja nå tuggor macka, var inte alls hungrig...
men nu ligger ja här under täcket, har precs gjort ren hos mna katter på happypets, spela farmville, cafe world och matat fiskarna, så äntligen kan jag börja plugga, wish me good luck =)
ah sen har mamma även julpyntat överallt, men ah helt sjukt imorgon äre precis en månad tll julafton..
vilket oxå betyder SNART LOV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0