MÅNDAGEN

Drog från skolan vid 2, eftersom sarha skulle göra resten för jag har gjort sååå mycket...
La mig i sängen i en halvtimme, ågud det var verkligen behövligt, for till stallet vid tre och mockade och tog in alla.
Red blixten idag, och jag och helene pratade hela turen om andra världskriget, ja intressant som sagt, eftersom jag älskar allt som har med andra världskriget och göra :)
Blixten var coollugn men mallis var på damphumör och såg spöken överallt, vart livrädd för en cykel och hoppade och studsade, -,-

Sen for jag till berit och åt med pappa, hon och stina. Var kycklinggryta och ris, aaaaaaasgott :D Men det får bli min enda middag för veckan.. nu blire mackor!
När jag kom hem drog jag ut och sprang, helvete vilken kondis jag har fått, grymt stolt över mig själv,
kom in helt svettig och tog en efterlängtad dusch..
Ligger i sängen nu och smörjer in mig och ska se Ullared nu, haha gryymt program ;-)
Carro smsade mig förut och einar har hosta med slem så blir medicin för lillpojken =(

måste även tillägga, läst typ 6 bloggar idag där det ståt "ååh idag tog jag sprutan mot svinis, mamma/pojkvännen blabla fick följa med, seriöst så jävla töntigt, ska ni ha med mamma och pappa när ni är trettio oxå eller?:) haha guud jag dör, okej om man är spruträdd men gör inte saken bättre o hålla mamma i hand så att säga ;)
måstede bara få det ur mig, nu börjar ullared! tjosan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nått som är töntigt är folk som inte äter och sköter om sig riktigt och påstår att en middag för hela veckan är tillräckligt med näríng, börja ät och sluta klaga på andra förfan!

2009-11-09 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0