MEN DÖDA MIG NU?!

Pratade lite med cissi innan jag drog hem om muntliga, förstår lite mer men fan allstå...
ska nog prata om kaggson och hur det är och vara lilla syster (måste vara om relationer)
men hur ska jag kunna prata om 2 grejer på 5 minuter? hm återstå att se..
Drog hem och skulle äta ost, jamen det gick ju fint typ en tredjedel åkte ner i magen annars fastande det i tandställningen, får helt enkelt börja äta endast flytande eller något? är verkligen skitsvårt och tugga tar emot hela tiden, plus att den lossnade på ena sidan, så allstå måste jag dit imorgon och sätta fast den, SUCK!!! har egentligen inte tid menmen..

For iväg till stallet sedan i regnet, men som tur va slutade det när jag och einar var ute, red bort mot hovit.. eller något hette det iaf, gick bra, skrittade mest och travade lite på en grusväg. Gick bra då det var första gången jag red ut på han i mörkret, och einar är lte mörkrädd.. men gick bra han tönta till sig lite då o då.
När jag komtillbaka till stallet insåg att jag hade tappat ena skyddet.. så tvingade pappa och åka o leta det inte bra eftersom vi va typ redan ovänner men vi hittade det iaf, tur det.
Hela vägen hem bråkade vi typ.. eller ja diskuterade blir så jävla less på han ibland!!!
först var de massa tjaffs om at ja skulle äta.. o att ja skulle dö o blabla ja det vanliga
sen började han som ALLTID och klaga på att han fick jämt skjussa mig till stallet och han var lika mycket i stallet som jag och att jag inte hann med mig själv o blablabla........
ne ska tammefan börja gå till bergsåker och södra alnö så slipper gubbjäveln skjussa sen ska jag sluta äta helt sen dör jag så slipper han skjussa mig någonstans..
blir så jävla förbannad, mamma skjussar så fort hon kan men påengång han ska skjussa ja då blir det ett jävla liv... AJA nog om han.

Väl hemma drog jag ut och sprang sen in och åt en macka och oboy och pluggar för fullt,
har precis gjort klart inför svenskan imorgon och ska börja med teorin nu
men ja nu insåg jag att desperate housevifes börjar om 10 min, aja får plugga i pausen.

imorgon har jag långdag så lär inte skriva nånting förns 9 på kvällen..

men iaf morgondagens planer.

8.30 - skolan, nationella i fem timmar (får gå efter 2 och jag tror jag ska vara klar  då.. brukar vara ganska snabb av mig)
efter det tänker jag bege mig till körskolan och göra fas C tills jag klarar det!!!
14.00 tillbaka till skolan och ha genomgång av muntliga vi ska ha på fredag.
15.00 har jag tid hos tandläkaren och ska sätta fast tandställningen igen
16.15 dubbla körlektioner
17.30 till stallet och rida kaggson
hemma runt åtta, halv nio tiden :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0