MUNTLIGA NATIONELLA

Puh nu har jag äntligen gjort det, fyfan va ja var nervöös>,< jag verkligen hatar hatar hatar prata inför grupp..
Lyssande först på alla andra sen fick jag redovisa för cissi och vincent, cissi tycker det var superbra.
Inledde såhär "har du någongång upplevt obeskrivlig kärlek" sen babblade jag på om min man, kaggson allstå :)
gick asbra.
fick sluta sen så nu är ja hemma :o haha ingen aning vad ja ska göra,ska träna med tänkte snika skjuss med mamma sen när hon ska på barnens hus så springer jag hem sedan.
Har inte så mycket planer förutom det, plugga historia ikväll ska jag göra iaf.

Men nu ska jag nog se denna film för att fördriva lite tid.
grymt skönt med helg iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0