NYYTTT

Åh fastnade på hööks hemsida, är såå sugen på att köpa nya ridkläder, (kanske ska önska mig det i julklapp?)
o spöka ut Einar lite ;-) needåå, men när jag ska köoa hästgrejjer så gäller rosa och baby blå, och det får carro stå ut med ;-) hähä





såå gulligull :D tänk Einar i allt de där rosa, fy satan va gulligt, eller kaggson!!!! haha aww måste inhandla det där.
sen vet jag inte om ridkläderna.. allstå min dunjacka är i large, allstå 3 storlekar för stor.. så skulle sitta fint med en jacka i Small iaf, menmen.. sen ridbraller köpte jag nya för ett tag sen men dom börjar oxå bli förstora..
sen mina dyra satans ridstövlar ja fick i julklapp förra året är oxå för stora =( menmen fårse hur jag gör..

nu ska jag sova iaf så jag kommer upp imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0