ONSDAG

Drog 3 från historian, stog i en timme i kö för att ta sprutan, och medans man stog där fick man höra massa klagomål, "ååh jag kommer döö typ" jag höll på o få nå feeeeeeel.. sitter o åmar sig hur mycket som helst innan sen när dom kommer ut "nee de va inge farligt blabla" näehe? så du dog inte då? jävla irreterande...
JAJA
efter sprutan drog jag till stallet, red ut med linn och jossan runt ridskolan, gick bra men snöade och var allmänt kallt, kaggson är så himla pigg just nu, roligt tycker jag, älsklingshästen nr ett :)<3<3

sen drog jag hem, bytte om och ut drog ut och sprang, när jag kom hem igen var ante, therese, liam och leia här och myysissss, bjöd henne på massa ost ;-)
åt middag, macka och oboby, alltid lika underbart gott!

nu ligger jag i sängen och ser på bonde söker fru, är så satans trött och fryser..ååh jag vill oxå vara tillsammans med en bonde.. men inte en köttbonde, näe fyfan va hemskt
eller så blir jag min egna bonde och blir islandshästbonde, vilket jäkla drömjobbb


världens bästa älskling<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0