RENSAT OCH DONAT

Åkte på skolan imorse och hade gympa, ji jutsu, skiittråkigt for hem efter det och tänkte sova men näe då skulle mamma rensa ur vårat förård i hennes sovrum.. är typ som en garderob.. fast endå ett förård, och ja halva garderoben är borta, så nu kan man komma in dit, skööönt.
mamma sparar på så jäkla mkt skit, men nu har vi slängt såå mycket så jag är nöjd
ska även rensa källaren när jag har jullov, åh jösses den är verkligen proppfull..
Hittade lite spel o grejjer som vi tänkte ge till leia från när jag var liten.
hittade även min ryktlåda, haha som jag fick i julklapp för kanske 8 år sen? har aaldrig användt den men skulle såklart promt ha den när jag var liten bara för alla andra hade den, men tänkte ta den till stallet nu så den blir använd, är ju skitfina rykgrejjer o så.
Gick ner med lite grejer till källaren sen började jag slå in julklappar :) iih de är så roligt men jag är sååå dålig på det, hahah.
Men va spelar de för roll man rycker ju endå bara upp det på julafton?

nu är jag på skolan igen, har historia.. fått ett till arbete vi ska göra ett kollage om första världskriget, suuckkk..
så ska väll börja skriva, sen ska på kollagen får vi inte ta bilder utan vi ska RITA? wtf liksom, det är ju jag värdelös på och då menar jag verkligen värdelös, sträckgubbar kanske...men ah.

efter skolan ska jag till kaggson sen ska jag och mamma på ica maxi o köpa tejp och bröd sen ska jag ut till einar och rida och ta in hästarna vid åtta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0