SHOPPAT

Drog och tränade förut med pappsen, mage och sen rodde jag och sprang.
For på affärn sen och sen hem till berit och åt tacos, suupergott, men vart dock mätt så rullade ut därifrån..
Fick skjuss hem av stina, då gick jag upp o bytte skor och drog ut och sprang en runda i regnet.
Sen for jag och mamma ner till stan på ginas vip kväll, köpte jeans och knästrumpor. najsnajs!

nu ligger ja i sängen och kollar på mammas pojkar, sen är det paradise hotel ;-)
ska även ta tid på mitt tal så ja vet att det är ca 5minuter och finslipa det, men lär ha tid imorgon med då jag är bland dom sista som ska redovisa.
och imorgon är det heelg, skööönt :D

ne nu ska jag jumpa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0