SKOLAN

Hade helst av allt legat kvar i sängen imorse, så vart och skööönt.
Men drog mig upp, träffade Frida på bussen så fick sällskap till skolan, väl på skolan hade vi historia gick igenom om imperialism, som vi har prov på om 2 veckor... Så sat och svarade på instuderingsfrågor osådära,
på rasten ringde anna o ville at jag skulle vara med i deras film, så trippade upp till trean och var med där, hade en repilk och det var "men gud va äckligt" haha ;-) blir kanske stjärna nudå.. näääädå hoho.

På lunchen drog jag mot stan, träffade på anders och han var så snäll och följde med mig, så var på stan o kikade runt drog på donken och han åt en daimglass? va det nu heter flurry eller nå.. smakade nå skedar med.

Tillbaka på skolan så var nioarna här, samt äckel linn men hon gillade inte min skola "skabbig" var hennes ord, naaaw lill snuttan dååå ;)

Nu sitter vi här, har rast i fem minuter till då ska jag lägga in musiken till raido jinglet sen börja klippa
+ att jag och sarha knäppte kort på oss själva som ska in på hemsidan.
men ja.. ska väll leta efter magnus nu, han lär ju sitta nånstans och äta godis och dricka cola eller kaffe.

Ska ut till sjuk einar sen, carro har redan varit där och mockat och fixat allt annat.. snälllltt :)
näe nu ska jag leta efter magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0