SKOLAN

Sådär nu sitter jag äntligen på skolan, hade min väckarklocka på halv åtta, men orkade verkligen inte kliva upp då!!! så sov till åtta och tog halv nio bussen istället med ardiii.

Idag så ska vi typ förberende inför onsdag då vi ha öppet hus, har precis bytt ut en bild på hemsidan som skulle göras, sen ska vi lägga in hela  videogrejset denhär gången med oxå, om vi får till det, (hoppas..)
har även matat gjort alla mina sex spel på facebook, fan dedär är  verkligen beroendeframkallande!!!
14.15 har jag tid hos tandläkaren sen ska jag åka till stallet x 2 :) så blir en vääldigt lång måndag.

Men såg på schemat att vi har inget imorgon förmiddag, så blir sova ut då, guud va skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0