SKOLAN

Jaa.. då vart det lovet slut, sitter på skolan och gör absolut ingenting, har ingen lärare heller..
Och kunde inte sova igå heller.. var uppe till ett, skitirreterande, var helt död imorse.
har fått nytt schema med, inte så stora förändringar så var ju ganska onödigt tycker jag.
sen nu på skolan har jag varit och snytit mig 10 gånger på sanrt 2 timmar, min snok är helt röd =(

menmen tänkte dra mig neråt stan snart och se om jag hittar något, på eftermiddagen har vi mediaföretag efter det åker jag till stallet och sen ska jag äta med pappsen :p jag som såg fram emot en mack middag..men icke
ska äta spagetti och köttbullar med pappa.
lär ju skriva mer senare eftersom man har sååå kul på skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0