SLITEN...

Drog hem från skolan tidigare, fick liite gjort iaf var helt sjuk trött i kroppen och sjuukt ont i huvve + att pencillinet gör mig skitslö..
Så drog hem och åt 4 ostbitar (har kommit fram till varför ja jämt äter ost.. saltet.. får nog i mig för lite salt är heelt galen i ost!!)
Frös gjorde jag med så gaalet mycket.
Men sen for jag till stallet, mockade oså sen gick vi ner till verkstan och fikade saft och en kaka.
Drog till stallet igen och jag valde såklart den lerigaste hästen, herregud va mallis såg ut lera fuuuulla ansiktet -,-
Drog en tur runt huli iaf, va mysigt och inte så kallt (kan dock vara eftersom jag hade täckbyxor och dunjackor så det stog härliga till)
Efter det kom pappa och vi for hem till berit och lagade mat, spagetti och köttbullar.. det åt jag och pappa jäämt förut och superlängesen vi åt det så det var gott.. och cola till det, nyttigt nathalie (y)
Badade även där, fysaatan va skönt det var har inte badat i ett badkar sen jag gick i fyran då vi bodde i förra lägenheten, jag njöt ska jag be och få tala om ;-)

Var hemma vid halv åtta, satt vid datan ett tag sen tog jag mitt fläsk och gick ut med sakko på en långprommis.. eller ah 45minuter, var skönt och joggade lite smått.. kan inte hålla mig, vet ni att man förbränner nästan dubbelt så mycket när man springer än vad man går? nuu vill jag bli frisk så ja kan börja löpträna!!!

men nu ligger jag äntligen i sängen, är sjukt trött i huvve och kroppen och vettetusan hur jag ska klara denna vecka, vill helst av allt dra täcket över huvve och ligga kvar där =(
näe det är bara o hålla ut...
Men nu ska jag göra mina situps o alla andra grejjer sen ska jag krypa ner under täcket,
GODNATT!

p.s jag har fått ett sår på näsan.. eller ah under nästan typ fast endå på för jag har snytit mig så mkt, och det svider!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0