SNÖÖÖ = MKT DÅLIGT

Kom precis hem från skolan, och fyy vilket väder, näe snö är bajs!!!
På eftermiddagen så hade anders genomgång och vi förlorar en hel vecka på företaget för vi har då svenska nationella så allstå har vi tre veckor kvar...
O vad har vi kvar? jo radio jingel, reklamfilm sen ska de in på hemsidan och hemsidan ska göras oxå.
Sen måste vi skriva klart alla papper med affärs idé och marknadsföring och blabla HUUR MKT SOM HELST!!
Snälla döda mig nån?
Så idag iaf skrev jag manuset till radio jingel och affärsidén och sarha började på vår affish..

Nu nu är jag hemma och ska till berit nu där ja är bjuden på middag.. pasta och skinksås bjuds det på.. min favvooo =( fårse hur det går o äta.. har så satans ont i tänderna, TYCK SYND OM MIG DÅ!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tkr då synd om dig!! för båda sakerna, företags grejset är SKIT!!! ;o

2009-11-05 @ 17:44:01
Postat av: nathalie

Aa skitless på den där företags skiten =(

2009-11-05 @ 19:37:12
URL: http://nattsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0