SÖNDAG NU IGEN =(

fick bara sova till 10 idag, för vi bor brevid den där jävla förbannade kyrkan som kyrkklockorna jämt börjar o ringa klockan 10 och de är inte i typ 10 sekunder utan typ 10 minuter, SÅ JÄVLA IRRETERANDE!!!
föresten så var filmen igår, inglorious basterds skitbra, om man gillar hitler filmer like me!
synd att man blir så jäkla förbannad på tyskarna.. lust o bara hoppa in i filmen och tjao.. strypa dom eller nå.

sen vill jag bara säga att jag är jäkligt less på folk som går bakom ryggen och sviker och snackar skit :))
ne nu blir de inge mer av, som linn säger jag är fööör snäll och gett dig tre jävla chanser men tydligen så
vill du det så :) nu blire inge mer, jag ska stå på mig linn!!! :D:D:D
sen måste jag skriva dom som man faktiskt kan lita på och de är då självklart linn sen ardi och ramos, resten kan draaaaaaaaaaa :D

men nu ska jag klämma i mig en macka sen åka till min älskade bruna springare kaggson :]
ska även till einert och mocka oså, han får stå idag, han har gått hela veckan så.
och ikväll ska jag va barnvark.. jaa jag ska vara barnvakt ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0