SÖNDAGEN

Körde ut till alnö förut, gick super pappas egna ord "känns som man åker med vilken som hels som har körkort" yeey sug på den!
Väl hos einar  fixade jag allt förs sen fick hästarna lunchhöet, tog mig ett ävenyr med enar i skogen, hittade en ny ridväg, dock på vägen tillbaka fick han nå hets, jag red på långa tyglar och drömde typ.. helt plötslig fick han nå fnatt och tvärvände och skenade, jag tappar balansen och hänger på sidan typ o försöker få stopp på han med tyglarna och lyckas på nå sätt, sen var ja på marken med tyglarna i handen?
ja jag for av och måste ha hamnast på föterna för fick inge ont någonstans.. de där är konsig när de händer nå så hästen skenar går all i slowmoton, sen om man väl åker av eller nånting kommer man knappt ihåg nå? haha.

Aja klev upp igen, sen höll han på o tönta sig, vart livräddför en släng och tvärvände igen men då var jag allt beredd nog ;-) vart skiförbannad men märke att han höll på o dö då, hoppade på stället o höll på o dö..
Så tog ett djupt andetag, räknade tll tio och fick lugna ner mig själv sen lugnade jag ner honom, då gick det bra o gå förbi.. tookhäst!

Sen kom pappa, körde till kaggson, gick lika bra! Väl där så fixade jag all och spånade oså med, red en barbacka tur till lillhällom och kaggson var oxå skitpigg och knepig, skrek och gjorde sina urtöntiga bocksprång.. haha va va de med hästarna idag egentlgen?
HAha sopade även heela stallet + omklädningsrumme och fikarummet och ställde in allt nydiskat  skåpen osv.. :)

väl hemma så åt jag mat, spagetti och fläsfilegryta och om ni vill se bild på de så finns de här http://annasara.net/2009/november/gardagens-middag-med-tjejerna.html

gottttii med svamp!! jag äälskar svamp!
men sen dog ja, blir alltid äckligt mätt när jag äter nån form av mat, därför ja helst äter mackor..
men vilade ett tag på maten sen drog jag ut och sprang i regnet, när ska det sluta regna egetnligen???

har även samalat med min farmor i telefon.. alla som vet om hon vet att hon pratar mycket, och med mycke så menar jag mycket!!!! men fick ner samalet till 7 minuter, va tvungen o ringa.. nte pratat med henne på flera veckor och hon hade skicka med pappa 2 vecko revyn och trocadero, så var ju tvungen och ringa o säga tack

menmen nu ska jag se gossip girl, sen paradise hotel och toooookplugga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0