SÖÖTNOS

For ut till stallet runt fyra,  fixade iordning allt och tog in einar och fixade han..
Då kom carro och hon hade ida med sig:D (vi är barndomskompisar) haha o hon är preecis likadan, vi pratade lite skit och carro rensade förrådet med alla hästgrejjer och jag fick ta hälften med mig hem o tvätta och hon hälften..
Sen for dom och då red jag lite i paddocken, jobbade på lite övergånger från skritt till trav, (går inte o galoppera i hagen.. alldeles geggig och gropig)
Men gick suuper, traven gick skitbra och han behöll formen och allt, red i nästan en timme och svante och hans ägare gjorde mig sällskap.
Sen visade hon hur jag skulle göra då jag kommer nog ha insläpp alla dagar jag är där, vilket betyder ta in alla hästar, ge dom mat, av/på med täcken, sopa och lite annat.. Så hon visade allt och ska nog gå bra allt de =)

Sen for mamma och ja på willys för jag har varit sugen på youghert och cruncy flingor med jordgubbar och choklad.
Så for hem och åt middag och det fick bli det=) sååå gott!
Just nu kollar jag på idol och dricker cola och äter turkisk peppar, unnar mig det ikväll :)
är dock inte så skönt för tänderna men vafan varit sugen på turkis peppar hur länge som helst >,<

Men efter idol ska jag nog gå ut och gå en sväng. skriver mer seen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0