SQUASH OCH TANDIS

Idag på gympan hade vi squash var med sanna, lisa och linnea men jag fattade typ ingenting..ap svårt och ingenting för mig eftersom det är bollsporter och jag är LIVrädd för bollar!!
Sen satt vi i gympalärarens bil i typ 20 minuter innan han kom, grattiiis!
Gick till tandläkaren och var där nästan en timme, men fick ingen tandställning :p utan de blir nästa gång.. eller tandställning äre inte heller ska få ett gummiband i gommen, ingen räls allstå :D happyy gril.
Men har fått 2 mteall grejjer runt 2 tänder på vardera sida i underkäken, dom skaver lite granna i kinden men man lär ju vänja sig.

Nu ä jag på skolan, börjar historian om 3 minuter, ska plugga till provet sen ska jag ta svinis sprutan klockan 13.00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0