STÄDAT O LITE ANNAT

Jag och sarha gjorde ju klart radio jinglet och la in det, sen fixade hon affischen och jag jobbade på hemsidan så fick ganska mycket gjort, sköönt tycker jag.
Så vi drog vid elva, gick på stan ett tag med pernilla sen for jag hem.

Städade mitt rum eller ah kläderna har ja fortfarande inte orkat in in i garderoben som ligger på golvet, men bäddade och dammsög gjorde jag iaf.
eeh va ute med sakko och överlämnade han till pappa runt 2, sen såg jag klart på johan falk filmen :)))
nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag får åka ut till Einar nångång :p

ikväll blire nog lugnt :) schöönt.

Kommentarer
Postat av: izabella

nice blogg, följa varandra på bloglovin ? :)

2009-11-06 @ 15:56:42
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0