STAN

Klurade ut sista engelska grejen, så nu är det inlämmnat och klart, sköönt.
Drog på stan förut, prövade lite jeans på gina, fanns ett par assnygga i storlek 24, assnygga och satt perfekt, kostar 399, vet inte om jag ska köpa eller vänta och önska mig i julklapp?
Kollade även på hellokitty mjukisdress, dom är så sööta, men ah en aning dyra.

Drog tillbaka till skolan och nu har jag jobbat lite med hemsidan, lagt in reklamfilmen och radiojinglet och ändrat lite färger och text och så.
Håller på o kollar klart på shrink :p haha började se den i tisdags tror jag och är fortdfarande inte klar, aja ska se till och se klart den sen drar jag till tandlälkaren :D
hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0