SVEEEEEEEENSKA

näe nu vill jag seriöst ha jullov.. var pest att gå upp imorse, var kolsvart i mitt rum och såå varmt och skönt undet mitt täcke =(
menmen nu sitter jag här, fast sitter inte i rätt klassrum just nu :p
vi har svenska tillsammans med 2 klasser till på trean inför nationella på onsdag..
såhär ser min vecka ut

mån - svenska förmiddag, svenska eftermiddag
tis - historia förmiddag, svenska eftermiddag
ons - svenska förmiddag, svenska eftermiddag
tors - svenska förmiddag, svenska eftermiddag
fre - svenska förmiddag, svenska eftermiddag


ja ser ut att bli en rolig vecka, heelt klart.
näe nu ska jag börja vandra neråt igen, om jag ine somnar på vägen..
får hoppas att ingen själ min data nudå när den står här i klassrummet all by him self


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0