TANDLÄKAREN

Idag tog jag mig en sovmorgon, dock vaknade jag av mig själv klockan nio så klev upp då och plattade håret och fikade.
10 hadé jag tid på tandregleringen så mamma och jag var  där då.
Så idag fick jag tandställningen, är en matall grej runt om i gumman, skit obehadligt, läspar som satan och han sa "tryck inte tungam emot tandställningen för då kommer då få sår"
ja de är ju försent för de har ja redan gjort

stoppad i mig ett tuggummi nyss men det försvann nånstans i tandstlänningen, kommer ut bitar då o då.. jahapp hejdå tuggummi i ett år då =(
så nu får ja suga på en klubba istället
aja svenskan börjar halv ett odå blir det träning inför nationella imorgon.

ska ut till einert sen och rida en sväng, bammmmmmmmbi på hal is dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0