TRÅK

slumpa sms i inkorgen

1. vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej, ska du ut ikväll?

2. vad säger du alltid till din bästa kompis?
hej o hå hur är läget då

3. vad är det första du säger när du blir påkörd av en buss?
Så lite så, jag och daniel undrar föresten vad du önskar du dig i julklapp?

4. vilket sms blev du mest berörd av?
hej gumman hur mådde einar idag?

5. vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
ok kollar vidare. Det här var inte lätt. Slutar väl med att jag får köpa en egen. Sen ska jag hyra ut den för dyra pengar och bli rik :D

6. vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Skulle va jättebra. Kolla med henne och hör av dig när du vet. Du skulle sett honom igår när jag körde, gud va han tyckte det va kul. Helt galen och jättesvettig när vi kom tillbaka

7. vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej:) hur mår einar? varit där än?

8. vad vill du höra mest av allt?
jaa det är grymt

9. vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vad ska du göra efter du har tränat?:)

10. din romantiska replik?
vilken jävla sur gubbe är det vi har då




-------

nu ska jag kolla klart på idol sen gå ut och gå yeye
btw filmen som jag var ganska kass, b-film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0