TRÄNAT :d

På skolan skrev jag och sarha klart marknadsföringsstrategin, sköönt och ha det halva skritliga klart, imorgon blire nog jobba på hemsidan sen har vi inget nästa vecka då har vi har svenska i nationella då.
Sen bjöd sarha mig på barista, på en chai latte, asgott :) satt och surrade där sen drog jag till skolan och gav carro sina uggs för hon far ju till stockholm imorgon.

For med pappa sen och tränade, gick 15 min på bandet sen tränade jag undre/övre magen och tränade stenhårt, jag loovar att jag kommer ha feting träningsvärken imorgon.
Rodde i 15 minuter med, skitskönt och träna!! Blir till och träna imorgon med.
Träffade även björn han är så snälll, sa att jag såg jättefin ut i kroppen eller han sa faktiskt "du ser fantastiskt ut" TACK att nån kan säga nå positivt!!!!
träffade även mange som jag pratade med :)

sen fick jag köra, körde till birsta och det vart donken (ah ångest tack jag vet men pappa tvingade mig, ja han gjorde faktiskt det..)
sen körde jag till bolaget in där framochtillbaka sen hem till pappa i korsta och dom ska göra nya badrum så hjälpte han och välja golv och kakel, vart asfint sen ska pappa få badkar!! kan lova att jag kommer bo i det ;-)

Sen kom jag hem, bytte om och drog ut och sprang bort hamburgaren och stripsen, väl tillbaka tog jag en efterlängtad dusch, har skrubbat kroppen och gjort hårinpackningoch smörjt in mig med body butter.
såg även att jag fått utlslag, på armen jag tog sprutan på.. hmm? men man kunde ju få utslag men fårse om det försvinner..
min mamma har även städat mitt rum, TAACK.. dammsugit, plockat undan mina kläder och bytt sängkläder, kommer sova som en prinsessa i natt :)

kollar på mammas pojkar nu och pratar med henrik som jag inte pratat med på eviigheter.
sitter och laddar min ipod med och lägger in lite mer nya låatar ;-) najsnajs
imorgon äre ju helg, händer det något roligt? eller äsch jag ska endå inte dricka, ska träna träna tränaaaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0