TRÄNAT

Drog till tandis förut, satt dit en gummisnodd tog ca 30 sekunder, gick till sak sen träffade björn där idag igen. berättade lite om idioten och lite snabbt om allt som hade hänt, men pappa har väl redan berättat det mesta men han tyckte synd om mig (a)

sen kom pappa?? haha från ingenstans, han som iinte skulle träna nene.
körde iaf magen, insida + baksida lår. Sen for jag med pappa till pizzan... han försökte få mig och äta med han men NEJ.. Jag åt lite pizzasallad istället, så himla goottt,
for hem till berit sen och hämtade sakko, smakade även en sånhär pepparkaks ballerina där.. ja pepparkaka smakade dom iaf :o
Åkte sedan på ica i nacksta och pappa skrev stryktipset sen åkte vi på willys och jag fick lite lösgodis, var eviigheter sedan jag åt det, pappa köpte jämt det åt mig varje helg förut :)))
kom hem och åt en macka, så ligger nu i sängen proppmätt med dunjacka och täcke, håller på o frysa ihjäl..
Ska smälta mackan lite sen ska jag ut och springa, och ikväll blire filmkväll med mig själv, har jättemånga filmer att se...

är lite smått förbannad oxå.. att en person går runt och säger att jag har blivit smal.. ich att jag nog inte mår så bra ursäkta? när fan började du bry dig??? men vänta här, brydde du dig förut? nääe så varför i helvete äns nämna mitt namn för? jävla idiot jävel................åååh aja inte slösa tid på honom nene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0