VAAKNAT

Fick sova till halv elva, för det var ett sepe (vid namn min brorsa) som började borra då!! vem i helvete börjar borrar då? det finns ju folk som sover ffs. GAAHH
aja såg klart på johan falk filmen, den va braaa :) sen gick jag upp och åt min goa frukost, muums.

ska ut och springa lite senare, ska först se om det slutar regna, sen ikväll är jag bjuden till anna på middag för hon fyller 18 till veckan, så jag och bruudarna ska dit, sen tänkte jag gå hem från henne till mig, så jag får min dagliga motion =)
Ja sen hade min hosta gått bort helt men ah nu har den kommit tillbaka igen, och är skitsnorig igen, men guuuud va roligt(y) ME LIKE! naaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0