VILKEN DAAG...

Tog kvart över 12 bussen till tandläkaren, träffade crippis på bussen, alltid lika roligt, vi pratade om gud och kyrkan! haha.
Väl hos tandläkaren tog dom en bild sen satte dom fast gummiband mellan tänderna, spänner gaaanska mkt kan jag lova.
Gick sen till skolan och hade historia i typ en timme, lämnade in mitt arbete sen mötte ja upp pappa.
Han hade rättat min träningsbok ja skulle gjort tills idag, så gick igenom lite saker.
Sen drog ja på körskolan gjordea alla faserna så nu har jag godkändt på fas A och B =) så C och F kvar sen kan jag boka teorin ;-) häärligt.
Hade dubbel körlektion efter, stadskörning va mörkt, regnade, skit mkt trafik och människor men gick bra tyckte jag gjorde några små fel menmen =)
Sen kom pappa och for till kaggson och mockade och fixade maten, orkade verkligen inte rida och det vart så sent..

Var hemma runt sju då gick jag en långprommis med sakko, när jag kom in igen åt jag en macka eftersom ja inte ätit sen åtta imorse..Men har ont i tänderna så gick sådär och äta.
Nu ligger ja i sängen och är såå satans fryser, ligger med halsduk och allting =( uscha..
Nu är det bonde söker fru sen greys anatomy, sen tänkte jag se klart filmen jag såg förut med, har typ 30 min kvar.


Kommentarer
Postat av: jennie

sv; haha jo det är jobbigt att vara sjuk kan jag hålla med om! :)

men om att vara hemma från skolan kan jag nog inte hålla med om, för det är sjukt tråkigt att vara hemma.. jo kanske en dag eller något är alltid lika skönt :) men jag menar jag ska vara hemma hela veckan? och det är jobbigt för man har ingenting att göra, man kan typ bara kolla på tv, blogga och kolla på film eller något! :) något jag har tröttnat på nu hahah!

kram :)

2009-11-04 @ 20:14:45
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: jennie

sv; ojdå, va du sjuk då?

jo man tröttnar ganska lätt! xD

2009-11-04 @ 20:18:49
URL: http://denjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0