YEEJ

Har skrivit klar allt nu till muntliga, måste bara lära in mig allt nu.
Var på stan på lunchrasten, köpte mjukisarna och en ring på gina, fick även ett papper om vip kväll så ska dit ikväll med mamma :D:D då lovar jag att jag kommer köpa jeansen då det kommer vara 20procent rea på hela sortimentet. Miinna älskade jeans kommer förhoppningsvis äntligen bli mina WEEY!

Skulle egentligen till carro ju men hennes kompis hade fått problem så hon var tvungen o stanna där, men få ta det en annan dag.
Sitter och pratar med min syster just nu, ska ut till dom någon fredag och ha lite fredagsmys, det längtar jag mycket till, inte så ofta man träffar henne liksom.
Ska dra mig till bussen nu tänkte jag och invänta att pappa ska sluta så man kan få dra på gymmet o bli av med lite fläsk.

Kommentarer
Postat av: Lowan

sv: det är så hemskt :( :(

2009-11-19 @ 15:04:15
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Lowan

sv: det är så hemskt :( :(

2009-11-19 @ 15:04:19
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0